Avaya Connecsy
Avaya Connecsy is een gebruikersvriendelijk desktop Operator Attendant Console voor het Avaya Communication Manager® platform. Met Avaya Connecsy kunnen de beheers- en bedieningsfuncties van het platform met een Windows® computer (MS-Vista ® en Windows 7 ®) uitgevoerd worden. Avaya Connecsy wordt met een pictogram in de Windows-taakbalk aangegeven. Bij inkomend verkeer verschijnt een Pop Up Screen waarbij andere office-applicaties in gebruik blijven. Avaya Connecsy is standaard in negen talen beschikbaar: Engels, Duits, Frans, Nederlands, Italiaans, Spaans, Deens, Noors en Zweeds.
Alle functies voor het geïntegreerd beheer van gesprekken worden op één scherm afgebeeld. Het scherm lijkt op een gewoon telefoonbedieningspaneel, maar bevat meer informatie. Alle faciliteiten van een standaard Avaya bedieningspost blijven ondersteund. Door de uitgebreide database is interne en externe informatie beschikbaar zoals klantgegevens en agendagegevens van medewerkers. Op deze wijze beschikt de telefonist[e] over alle gegevens die hij/zij nodig heeft om het gesprek zo efficiënt mogelijke bij de juiste medewerker af te leveren. Daarnaast kan in de vorm van presence-informatie worden vastgesteld of een medewerker zijn toestel heeft ingelogd, in gesprek is of staat doorgeschakeld. Op het scherm wordt de wachtrij van binnenkomende gesprekken weergeven. De telefonist[e] beschikt over een notitieveld dat onderdeel vormt van de gegevensdatabase.
Het main-screen van Avaya Connecsy ziet er als volgt uit met een koppeling naar Microsoft Exchange. Presence-informatie wordt weergegeven d.m.v. kleurstellingen in het zoekveld.
Opmerkingen
0 opmerkingen
Artikel is gesloten voor opmerkingen.