Software Support op OpenScape Business.
Zoals je weet is elke OpenScape Business Systeem voorzien van een drie jaar software support pakket. Dit zit gratis bij de basislicentie en geeft je 3 belangrijke functies in het kader van service:
- Het systeem kan ten allen tijden upgegrade worden naar de nieuwste versie (niet alleen minor releases, maar ook van major naar een nieuwere major versie)
- Je kan gratis gebruik maken van het RSP platform voor het beheer van de systemen via een centrale server die via elke internettoegang bereikt kan worden. De enige voorwaarde is dat je onboarded bent op het RSP platform. Alle info hierover kan je terugvinden op http://support.televersal.com/hc/nl/articles/205736165-Unify-Remote-Service-Platform
- Mogelijkheid tot het aanmaken van tickets bij Unify en BusinessCom/Televersal op dit systeem.
Deze drie jaar software support gaan in op de dag dat de basislicentie geactiveerd wordt op de licentieserver. Wanneer deze drie jaar verstreken zijn kan men de geen gebruik meer maken van de hierboven vermelde functionaliteiten.
Software support kan zonder enig probleem verlengd worden door extra software support te verkopen bij de klant. Alle informatie hierover vind je op http://support.televersal.com/hc/nl/articles/208468986
Wanneer je bijvoorbeeld geen tijd hebt om een systeem up te daten naar V2 of je hebt geen tijd om het nieuwe licentiebestand, dat je verkregen hebt na het activeren van extra software support, in het systeem te plaatsen dan is het belangrijk dat je het al wel in orde brengt op de licentieserver. Wanneer je dan nadien het nieuwe licentiebestand alsnog in de centrale plaatst dan zit het systeem terug in een geldige software support periode.
Zodra een systeem uit zijn software support verlopen is kan je dat direct merken op de homepage van de OpenScape Business assistant en bij de upgrade pagina's.
Opmerkingen
0 opmerkingen
Artikel is gesloten voor opmerkingen.