MiCloud (My-Connect) Telepo for Service Providers
My-Connect Telepo for Service Providers is een compleet en robuust communicatieplatform waarmee klanten eenvoudig onder eigen merknaam kunnen werken.
Het is een single-stream, unified communications-platform met een flexibele architectuur voor publieke of persoonlijke cloud-omgevingen, ook bedoeld voor virtualisatie. Ongeacht de gebruikswijze levert My-Connect merkbelevingen die op alle apparaten en clients hetzelfde zijn en waarin de klant centraal staat.
Gebruikersgerichtheid en Single Number Reach
Met de gebruikersgerichte aanpak en single number reach van Mitel kunnen zakelijke gebruikers met één telefoonnummer communiceren via alle apparaten.
Intelligente mediarouting
Met het intelligente mediaroutingsysteem controleren beheerders en gebruikers automatisch de afhandeling van inkomende en uitgaande oproepen via een intuïtieve webinterface.
Enterprise Presence Services
Via de vele aanwezigheidsdiensten met waarden die bedrijven zelf specificeren, zien gebruikers direct elkaars status, zoals 'bezig', 'vergadering' en 'aan de telefoon'. Bedrijven kunnen ook hun eigen groepsbeleid definiëren en zo hun interne aanwezigheidsstatus beheren.
IP Centrex-functionaliteit
Onze oplossing biedt u een uitgebreide reeks IP Centrex-functies, zoals wachtstand, intercomgesprekken, gespreksopname, gespreksomleiding en gespreksonderbreking, nachtplanning, wachtrijen en interactieve stembeantwoording, wachtmuziek en meer.
Least Cost Routing
Mitel biedt een volledige mobiele en vaste dienst voor least cost routing waarmee u met behulp van tariefschema´s de beste gespreksroutes selecteert binnen landen, netwerken en apparaten.
Zoeken binnen bedrijfsdirectory
Al onze clients voor PC, Mac en Smartphones hebben een gebruiksvriendelijke directory-zoekfunctie waarmee u real-time zoekt naar personen, vaardigheden, gebouwen en meer.
Call center-, attendant- en hunt-groepen
Via onze oplossing maakt u call center-, attendant-, IVR - en hunt-groepen. Vertegenwoordigers van deze diensten kunnen zelf aangeven welke vaste en mobiele telefoons en softphones ze gebruiken.
Voicemail en Unified Inbox
Met diensten voor visual voicemail, fax en gespreksopname halen eindgebruikers berichten op de persoonlijke webportal-interface op van hun softphone, webbrowser of smartphone.
Instant Messaging
Via Instant Messaging kunnen gebruikers intern communiceren met hun collega´s op PC, Mac en mobiele clients.
Via de conferentiediensten van Mitel plannen en starten gebruikers conferentiegesprekken met meerdere partijen en sluiten ze eenvoudig bij andere gesprekken aan. Dit gaat eenvoudig via de ´klik en meedoen´-links in agenda-uitnodigingen, sms-herinneringen en meer.
Mitel conference bridge services allow users to schedule and initiate multi-party conferences as well as easily join through ‘click to join’ links in calendar invites, SMS reminders and more.
Opmerkingen
0 opmerkingen
Artikel is gesloten voor opmerkingen.