Toestel Yealink T2X accepteert geen firmware update
Originally from ticket #274549.
Vraag:
Ik heb Yealink toestellen die niet zijn voorzien van de juiste software welke het toestel niet geschikt maken om op het Broadsoft platform te functioneren (Komt voor bij o.a. RouteIT)
Kunnen jullie ons de juiste software sturen en een uitleg hoe we deze toestellen kunnen voorzien van de juiste software.Dit geld o.a. voor de volgende toestellen: T20P, T22P als de T26P.
Antwoord voor de T20, T22 en T26:
Er worden in de markt toestellen uitgeleverd met een Internationale firmware en toestellen met een aangepaste firmware. Mocht een toestel niet kunnen worden voorzien van een andere firmware welke afwijkend is aan de standaard internationale Yealink FW dan biedt onderstaande procedure uitkomst.
- Toestel aansluiten, deze start op en geeft aan dat de config wordt geupdate en start dan nogmaals opnieuw op.
- Naar de herstart Code #*8844# ingeven
- Toestel vraagt of hij de Yealink mag autoprovisioningen, druk op OK om te bevestigen.
- De update zal gestart worden. (dit kan even duren, gebeurt dit binnen 30 minuten niet, dan zal stap 1 herhaalt moeten worden)
- Toestel zal 3 keer opnieuw opstarten, uiteindelijk zal het toestel firmware versie x.72.188.5 hebben.
Antwoord voor de T23, T28 en T29:
Voor de Yealink T23 en de T29 kunnen dezelfde AP code gebruikt worden als bijvoorbeeld met de Yealink T28P.
- Toestel aansluiten, deze start op en geeft aan dat de config wordt geupdate en start dan nogmaals opnieuw op.
- Naar de herstart Code #*8844# of #*4711# voor HIP #*4722# voor KPN1 ingeven
- Toestel vraagt of hij de Yealink mag autoprovisioningen, druk op OK om te bevestigen.
- De update zal gestart worden. (dit kan even duren, gebeurt dit binnen 30 minuten niet, dan zal stap 1 herhaalt moeten worden)
- Toestel zal 3 keer opnieuw opstarten, uiteindelijk zal het toestel firmware versie hebben.
Noot: de toestel reeks bestaat uit de types: T20P T21P T22P T23G T26P T28P T29G
Opmerkingen
0 opmerkingen
Artikel is gesloten voor opmerkingen.