Communiceren vanuit één dashboard met Altitude's Cloud Contact Center
Specialiseer jouw onderneming met “Altitude Cloud Contact Center”, het perfecte platform dat ervoor zorgt dat je via diverse communicatiekanalen je klant snel en goed te woord kunt staan.
Contact Center
Wat is een contact center eigenlijk? Een contact center is als het ware de ontmoetingsplek tussen jouw onderneming en de klant, oftewel een platform waarmee jij via diverse communicatiekanalen klantcontact kunt hebben in één dashboard. Van elke klant wordt er van elk communicatiekanaal een database aangemaakt, hierdoor kunnen medewerker gemakkelijk de klant historie inzien, tussen het bedrijf en de klant. Dit betekent dat je bijvoorbeeld kunt zien van welk communicatiekanaal jouw klant het liefst gebruik maakt, waar de klant zijn interesse in heeft, wanneer er voor het laatst contact is geweest, order historie, aantekeningen door medewerkers, enzovoort.
Communicatiekanalen
Tegenwoordig willen klanten niet alleen via een “telefoon of mail” contact kunnen opnemen, maar gebruiken ze het liefst de communicatiemiddelen die voor hun gebruikelijk zijn. Communicatie is de start van een goede relatie, daarom is het belangrijk om hier zo goed mogelijk op in te spelen. Wat bij veel ondernemingen een vaak gehoord probleem is, is dat bij het aanbieden van verschillende communicatiekanalen, het vaak onoverzichtelijk wordt. Met het platform van Altitude zorg je ervoor dat alle communicatie verzameld kan worden in één dashboard. Weg met de stress, hallo overzicht!
Altitude - Database
Als een contact Ccenter medewerker uit jouw onderneming contact heeft gehad met een klant, wordt dat in de database geregistreerd. Elke klant die in contact is geweest met jouw onderneming, krijgt een eigen dossier en rapportage. Dit betekent dat medewerkers van elke klant een automatisch gegenereerd script hebben, waarmee ze het gedrag van de klant kunnen inzien. Het mooie aan “Altitude Cloud Contact Center” is dat alle informatie (uit de database) in één dashboard staat, hierdoor kunnen medewerkers direct te werk gaan en hebben ze alle informatie die ze nodig hebben om op behoeftes de klant in te spelen. Je kunt zelfs met deze database een “Do Not Call list” maken, zodat je weet dat je die klanten via e-mail, chat of social media moet bereiken.
Altitude – Cloud Contact Center
Een reden dat het contact center van Altitude speciaal is, komt omdat het werkt vanuit de cloud. Het dashboard van het contact center is dus webbased. Zo kunnen medewerkers snel bij de klantgegevens via een browser. Het voordeel van de "Cloud Contact Center" is dat alle medewerkers vanuit dezelfde database werken en dus altijd met up-to-date informatie werken. Daarnaast is het platform modulair, waardoor het mogelijk is om de workflow aan te nemen van het bedrijf en kunnen er dus makkelijk nieuwe modules, met verschillende features worden toegevoegd aan het platform. Hierdoor zal het "Cloud Contact Center" altijd een maatwerk oplossing zijn, maar ben je verzekerd dat het een duurzame oplossing is, schaalbaar en kostenbesparend t.o.v. andere Contact Center oplossingen.
Wil je meer informatie over de Altitude's Cloud Contact Center? Neem dan gerust contact op, wij geven je graag advies en kunnen je op verzoek altijd een demosessie geven.
Opmerkingen
0 opmerkingen
U moet u aanmelden om een opmerking te plaatsen.