Netgear breidt support op zakelijke producten uit
NETGEAR enige netwerkleverancier die levenslang en 24/7 technische ondersteuning op zakelijke producten biedt
Verzending op volgende werkdag sluit aan op hardwaregarantie voor de ProSafe, ReadyNAS en ReadyDATA businessclass productlijnen
NETGEAR heeft de garantie en dekking voor klantenondersteuning uitgebreid voor veel van haar businessclass producten, waaronder de ProSafe productlijn van switches, firewalls, draadloze controllers en access points, evenals de businessclass ReadyNAS en ReadyDATA opslagproducten. Hiermee is NETGEAR de enige netwerkleverancier die levenslange technische ondersteuning* gedurende 24 uur per dag aan haar klanten beschikbaar stelt.
Om haar klanten nog sneller en efficiënter van dienst te kunnen zijn biedt NETGEAR bovendien nu verzending op de volgende werkdag* (Next Business Day Hardware Replacement). Deze dekking gaat gelijk op met de lengte van de hardwaregarantie op zakelijke producten. Zo zullen de ProSafe switching-, wireless- en firewallproducten met levenslange hardwaregarantie nu ook van gegarandeerde verzending op de volgende werkdag worden voorzien. Businessclass ReadyNAS en ReadyDATA opslagproducten, die al 5-jarige beperkte hardwaregarantie bieden, worden nu ook voorzien van een 5-jarige gegarandeerde verzending op de volgende werkdag. Dit gestroomlijnde beleid zal tijd besparen en de processen voor klanten en resellers verder vereenvoudigen.
De volgende NETGEAR ProSafe zakelijke productlijnen zijn nu voorzien van rond-de-klok levenslange technische ondersteuning en gegarandeerde verzending op de volgende werkdag, een verlenging ten opzichte van de oorspronkelijke 3-jarige dekking. Deze nieuwe dekking is in lijn met de al geboden levenslange hardwaregarantie:
- ProSAFE Unmanaged tot Fully Managed Switches
- ProSAFE Wireless Controllers en Access Points
- ProSAFE Firewalls
NETGEAR verbetert ook het ‘best-in-class garantiebeleid’ dat nu al geboden wordt bij opslagproducten voor bedrijven. In aanvulling op de nieuwe 24/7 levenslange technische ondersteuning, kunnen klanten nu aanspraak maken op de 5-jarige gegarandeerde verzending op de volgende werkdag, die aansluit op de huidige 5-jarige beperkte hardwaregarantie. De volgende producten zullen van deze betere dekking worden voorzien:
- Business-class ReadyNAS Desktop (RN300/500/700)
- ReadyNAS Rackmount
- Businessclass ReadyNAS Drives
- ReadyDATA and ReadyDATA Drives
Om met maximale efficiëntie te kunnen opereren vertrouwen bedrijven tegenwoordig op hun netwerkinfrastructuur. Daarom wordt het steeds belangrijker om uitval en downtime van deze infrastructuur zoveel mogelijk te beperken. Door de beschikbaarheid van de technische ondersteuning uit te breiden naar levenslange rond-de-klok garantie, geeft NETGEAR organisaties de juiste ondersteuning om hun bestaande infrastructuur te optimaliseren.
"Downtime van een netwerk is de ergste nachtmerrie van de meeste netwerkbeheerders. Dat is precies de reden waarom wij altijd op zoek zijn naar leveranciers met betrouwbare producten en een goede service,” stelt Matthias Machowinski, Directing Analyst Enterprise Networks en Video bij Infonetics Research. "Met de uitbreiding van de garantie en de ondersteuning legt NETGEAR de lat nog hoger en wordt het voor ons gemakkelijker dan ooit om de problemen van hun channelpartners en klanten snel op te lossen."
De nieuwe NETGEAR garantie is van kracht op de betreffende producten die op of na 1 juni 2014 zijn gekocht door de eindgebruiker. Voorwaarde is dat de producten geregistreerd zijn op http://my.netgear.com
Informatie en details voor alle landen en NETGEAR Business support: http://support.netgear.com/for_business/
Contact gegevens voor telefonisch, instant message en Email support én aanmelden van Next Business Day Hardware Replacement:
Nederland:
Telefonisch support: +31 (20) 721 9080
Instant messaging of Email: http://support.netgear.com/general/contact/default.aspx
Belgie:
Telefonisch support: +32 (0) 2 626 8730
Instant messaging of Email: http://support.netgear.com/general/contact/default.aspx
Distributeur:
Televersal / BusinessCom:
* Levenslange technische ondersteuning wordt de eerste 90 dagen telefonisch geboden en na deze periode van 90 dagen via een gratis online chatfunctie. Verzending op volgende werkdag is mogelijk niet in alle landen beschikbaar, in ieder geval in de BeNeLux. Voor meer informatie: www.netgear.com/business/documents/prosafe-lifetime-warranty/default.aspx.
Opmerkingen
0 opmerkingen
Artikel is gesloten voor opmerkingen.