Lancering nieuwe knowledge base & ticketsysteem.
De ontwikkelingen gaan snel, soms zo snel, dat wij je op een nieuwe manier gaan informeren over al het nieuws wat wij zelf en onze leveranciers te melden hebben. Voor deze knowledgebase zullen wij gebruik maken van Zendesk, deze tool was voorheen ook in gebruik bij VoiceAcccess en is toen bij de partners positief ontvangen en gebruikt. De knowledgebase is makkelijk te doorzoeken en zal door onze mensen up to date gehouden worden met alle laatste ontwikkelingen, acties en uiteraard alle andere belangrijke zaken. Naast deze knowledgebase bevat Zendesk ook ons nieuwe helpdesk ticketsysteem, dit systeem is nauw gelinkt aan onze knowledgebase. Vraagstukken die wij regelmatig tegenkomen kunnen eenvoudig worden omgezet naar een knowledgebase item. Je kan je op, voor jou, belangrijke items abonneren, mochten wij iets nieuws plaatsen over dit onderwerp ontvang je automatisch daarvan een bericht.
Het maken van tickets loopt vanaf 2-1-2013 nu via deze omgeving door eenvoudig in de bovenstaande balk te kiezen voor "een aanvraag indienen". Alle nog openstaande tickets werden omgezet naar dit nieuwe ticketsysteem. Je oude, reeds afgesloten tickets (van voor 2 januari 2013) zijn via www.televersal.com/ticket nog steeds te raadplegen.
Een belangrijk verschil ten opzichte van het oude ticketsysteem is dat je dient in te loggen met dezelfde credentials als onze website (shop). Eens toegang kan je een keuze maken uit de knowledgebase (Partner Portal) of de tickets (een aanvraag indienen – uw bestaande aanvragen controleren). Heeft u geen toegang tot onze website vraag deze dan nu hier aan.
Enkele voordelen van het nieuwe ticket systeem?
- Link tussen knowledgebase en het aanmaken van tickets. Zodra je een ticket aanmaakt wordt er in de knowledgebase reeds naar gerelateerde artikelen gezocht.
- Eenvoudige opvolging van je tickets via e-mail.
- De tickets van je collega’s zijn ook voor jou inzichtelijk. Je hoeft dus niet meer met een centraal mailadres te werken.
- Verhoogde beveiliging
- Eenvoudiger toevoegen van attachments (max. 20MB)
Opmerkingen
0 opmerkingen
Artikel is gesloten voor opmerkingen.